BZMFRM,Oyun Arşivi,Program Arşivi,Online Oyunlar,Knight,Metin2,CS,Ödev Arşivi,Online,Slayt,İndir
Merhaba Ziyaretçi,
Formumuza Hala Kayıt Olmadınmı?
Formumuzdan Faydalanmak İstemezmisin?
Forumda Bilgi Paylaşımı Yapmak İstemezmisin?
Moderatorlermize Ödevlerin Hakkında Soru Sormak İstemesmisin?
Tabiki İstersin O zaman Ne Duruyorsun Hemen Kayıt Ol ve Bilgilermizden Faydalan..

Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Uyeols10
BZMFRM,Oyun Arşivi,Program Arşivi,Online Oyunlar,Knight,Metin2,CS,Ödev Arşivi,Online,Slayt,İndir
Merhaba Ziyaretçi,
Formumuza Hala Kayıt Olmadınmı?
Formumuzdan Faydalanmak İstemezmisin?
Forumda Bilgi Paylaşımı Yapmak İstemezmisin?
Moderatorlermize Ödevlerin Hakkında Soru Sormak İstemesmisin?
Tabiki İstersin O zaman Ne Duruyorsun Hemen Kayıt Ol ve Bilgilermizden Faydalan..

Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Uyeols10
BZMFRM,Oyun Arşivi,Program Arşivi,Online Oyunlar,Knight,Metin2,CS,Ödev Arşivi,Online,Slayt,İndir
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
BZMFRM,Oyun Arşivi,Program Arşivi,Online Oyunlar,Knight,Metin2,CS,Ödev Arşivi,Online,Slayt,İndir


 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  Latest imagesLatest images  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  


 

 Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
RuzgaR
Acemi Üye

Acemi Üye
RuzgaR


Mesaj Sayısı : 15
Cinsiyet : Erkek
Yaş : 35
Nerden : istanbul
Kayıt tarihi : 11/07/10
Aktiflik :
Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Left_bar_bleue25 / 99925 / 999Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Right_bar_bleue

Deneyim :
Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Left_bar_bleue39 / 99939 / 999Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Right_bar_bleue

Saygınlık :
Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Left_bar_bleue35 / 99935 / 999Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Right_bar_bleue

Seviye :
Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Left_bar_bleue3 / 1003 / 100Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Right_bar_bleue


Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet Empty
MesajKonu: Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet   Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet EmptyPaz Tem. 11, 2010 2:39 pm

Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet





Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet

1. İletişim bilgilerinizi belirleyin. Kim olduğunuzu açık bir şekilde
belirtin, nasıl iletişime geçileceğini ve iletişim bilgilerini yazın.
Birden fazla kişi yardımcı oluyorsa müşterinin bir "lider" seçmesini
sağlamak oldukça işe yarardır. Tek bir lider seçin, bu sayede o liderin
size açık, net bir bilgi vermesini sağlamış olursunuz.

2. İşin detaylarını belirleyin. Son bitim tarihi ne? Tasarım hangi
formatta verilecek? Kesin bitim tarihi var mı? Gerekirse bir zaman
çizelgesi hazırlayın. Bunların basit şeyler olduğunu biliyorum, ama
bence her tasarımcı işiyle ilgili yeterli detay toplamıyor.


3. Müşteriyle dostça bir ilişki kurun. Çoğunlukla kendimi müşterilerle,
projeden tamamen alakasız şeyler konuşurken buluyorum. Eğer bir
müşterinin Spider-Man hayranı olduğunu öğrenirsem, onun en iyi süper
kahraman olduğu konusunda bir tartışma başlatmaktan kendimi
alıkoyamıyorum. Bazen de iş, koşu veya başka bişeyler hakkında oluyor.
İlgimi çeken her türlü şey bir sohbete konu olabiliyor. Müşteriyle bu
şekilde bir sohbete girmekten kaçınmayın. Ortak zeminde buluşun,
espriler yapın. Bu müşterinin sizi sevmesini ve onlarla arkadaş olmanızı
sağlayacak. Bu, müşterinin sizinle çalışma biçimini temelden
değişterecektir. Şimdi sizi araştırıyorlar, yardımcı oluyorlar, başarılı
olmanızı İSTİYORLAR. Sizi UMURSUYORLAR. Çünkü sizi tanıdıklarını
hissediyorlar. Bunu çok sık yaparım ben.



4. Müşterinin yaptığınız şeyin değerini anladığından emin olun,
özellikle fiyatınız düşüyorsa. Bu son derece kurnazlıkla ve ortama göre
yapılmalıdır. "Dostum benimle çalıştığın için çoooooook şanslısın.
Normalde bunun 3 katı fiyatlandırırım" gibi birşey demek kesinlikle işe
yaramayacaktır. Eğer yaptığınız şeyin önemini kaba görünmeden ifade
edebileceğiniz bir yol bulursanız, kullanın.

5. Gülmelerini, en azından gülümsemelerini sağlayın. E-postalarımda
araya ufak bir espri veya komik bir yorum katarım. Eğer bir müşteriyi
güldürdüyseniz, kendinizi kesinlikle sevdirdiniz demektir.
6. Bir zaman çizelgesi yapın ve ona bağlı kalın. Müşteri dakikliği
sever. Eğer müşteriden önce davranıp zaman çizelgesi oluşturur ve bitim
tarihinize günü gününe bağlı kalırsanız, müşterinin gözünde altın kadar
değerlisinizdir. Ama unutmayın, vurgu "günü gününe bağlı kalma" kısmında
olmalıdır. Eğer bitim tarihinizi kaçırmak için çizelge hazırlıyorsanız,
yalnızca kendi hatalarınızı vurguluyorsunuz demektir.
7. İlginç olayları önemli insanlara bildirin. Eğer iletişimde kalmanız
gereken kişiler varsa, mutlaka her e-postayı veya davetiyeyi gönderin.
Ben bunu yapmama hatasına çok düştüm. Kolayca kaçınılabilecek kötü
sonuçları vardır.


8. Onlara seçenek sunun, ama aynı zamanda istedikleri şeyi verdiğinizden
de emin olun. Eğer istenilen tasarımın dışında birşey yapacaksanız bile
onlara istedikleri şeylerden vermeyi unutmayın. Bu çok önemli. Müşteri
birşeyi iki kere istemek zorunda hissetmemeli veya sizinle birşeyi almak
için savaşmamalı. Onları farklı bir fikre çekmek için kararlı bir çaba
harcayabilir ve onları eğitmeye çalışabilirsiniz. Ama bunu büyük
ihtimalle telefonda yapardım ve en sonunda istedikleri şeyi alacaklarına
dair güvence veriridim.

9. Düzeltmeleri gönderirken, onların size vermiş olduğu bilgileri de
yeniden gönderin. Mesela ben bir düzeltme gönderiyorsam ve bana bir
liste verilmişse, sık sık listeyi de eklerim ve araya ufak yorumlar
katarım. Bu şekilde onların söylediği yoldan gittiğim mesajını da
veririm. (Bu maddeyi biraz açıklamak gerekirse: "liste" olarak
bahsedilen "check list" kelimesi, bizim markete alışverişe çıkarken
hazırlamamız ve listeye yazdığımız her ürünü aldığımızda yanlarına bir
işaret koymamız gibidir. Yazar burada, müşteriye mektup gönderirken
önceden bana verilmiş olan listede yapmış olduğum şeyleri işaretler,
hatta biraz zenginleştirmek için yorum bile katarım demiş.)
10. Başka servislerinizi de satın. Bu noktada, Go Media zorla satış
yapan bir şirket değildir. Ama işler gerçekten iyi gidiyor ve aramızdaki
ilişki sağlam bir düzene oturtulmuşsa, onlara başka servislerimiz
olduğunu da söylerim ben. Şöyle basit bir şey olabilir: "Eğer site
tasarımına ihtiyacınız olursa, onu da yapıyoruz!"


11. Onlara ücretsiz olarak bir şeyler verin. Bu, genelde danışmanlık
formatındadır. Ama çok hızlı yapılmış bir tasarım projesi de olabilir.
Benim yapabileceğim/söyleyebileceğim iki örnek şöyle: "Geçen akşam
projenizi düşünüyordum ve ürününüz için güzel bir fikir geldi..." veya
"logonuzun düşük çözünürlükte bir JPEG olduğunu fark ettim. Bir kaç
dakika içinde vektörel hale getirdim ve yüksek çözünürlüklü bir çıkışını
aldım. Bu dosyaların yanına ekledim - ücretsiz."

12. Teşekkür ederim deyin. İçten ve zamanlaması iyi bir teşekkürden daha
güçlü bir şey yoktur.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Grafik Tasarimda Kusursuz Hizmet
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Silivrispor 0-0 Derince Belediyespor
» grafik paketleri
» Çocuklarınızı Porno Grafik Sitelerden Koruyun+ Türkçe
»  Counter Strike : Carbon 1.1 Mükemmel Grafik-Tek Link-Yeni Silahlar-Full Caps-Bot]
» Gta 4 Performans + Grafik + Kasma sorunu + Oyundan atma sorunu Kesin %100 çözüm

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
BZMFRM,Oyun Arşivi,Program Arşivi,Online Oyunlar,Knight,Metin2,CS,Ödev Arşivi,Online,Slayt,İndir :: Program ve Bilgisayar Merkezi :: Grafik Tasarım-
Buraya geçin: